16 - Het Spaanse Leger 25 - CootjeCo @ Leather Colinda

Jullie zijn welkom in het nieuwe atelier van Colinda haar grootste wens is ooit samen met haar moeder mee te doen met de Atelier route in Nijkerk. Dit jaar gaat het dan uiteindelijk gebeuren: Quilts van Gerda en de prachtige leren tassen van Colinda exposeren samen op 1 locatie.
Colinda heeft al vele jaren een groot hart voor het werken met leer. Ze maakt gebruik van sterke zware machines om de prachtige leren tassen te maken. Door de jaren heen heeft ze diverse cursussen gevolgd voor het ontwerpen van de tassen. En wat ook wel héél erg leuk is om te vermelden, toen Colinda 18 jaar was ging ze samen met haar moeder Gerda naar creativiteitscentrum de Brink in Nijkerk om lessen te volgen van naaien met leer. Ook een aantal van deze werkstukken van toen kan u bewonderen. (een kleine 37 jaar verder).

Komen jullie een kijkje nemen? Ook is het mooie blad 'Vrouw & Werkplaats' te zien waar Colinda in staat, uitgegeven door Splint media.

Handgemaakte leren tassen-accessoires