15 - Vreugdenhilstraat 13, Nijkerkerveen - Sandjara

Mijn naam is Nadja van der Lit-Koop. Mijn hele leven ben omringd door creativiteit. Mijn ouders tekenden, maakten beelden en schilderden. Hier heb ik veel van meegekregen.
In de afgelopen 48 jaar heb ik mijzelf diverse technieken eigengemaakt. Het tekenen van portretten, muurschilderingen, filigraankunst, mozaïekkunst en schilderkunst op steen.

Toen ik 5 jaar geleden met mijn man en 2 kinderen in Nijkerkerveen ben komen wonen, heb ik mijn eigen atelier kunnen starten. Super fijn om de ruimte te hebben om creatief bezig te kunnen zijn.

Omdat de vraag naar unieke met de handbeschilderde portretstenen steeds verder toenam, ben ik in 2021 officieel mijn eigen bedrijf gestart onder de naam Sandjara.
In de jaren dat ik nu portretten schilder op steen, heb ik gemerkt dat het voor familie en nabestaanden heel fijn is om een tastbaar aandenken te hebben aan hun dierbare. Of dit nu een geliefd persoon of een huisdier is, ik kan aan de hand van een goede scherpe foto een mooi gedetailleerd portret van uw dierbare schilderen op steen.

Neem een kijkje voor meer gemaakt werk op mijn website: www.sandjara.com

Ik ontmoet u graag in mijn atelier tijdens de Atelierroute Nijkerk.

Mozaïek - schilderkunst op
steen - filigraan kunst