12 - Goldschmidtstraat 21 - Astrid Krauts

Blij word ik van creativiteit en verbeelding. Op het gebied van vrijuit en bezield tekenen en schilderen heb ik dan ook heel wat scholing gevolgd. Het plezier wat het mij gebracht heeft, geef ik graag door aan anderen.

In 2009 ben ik daarom in mijn vrije tijd gestart met 'Atelier Lupine' in Putten. Ik gaf de cursus 'Kinder-kunst-ig' en 'Creatief tekenen en schilderen' (ook in Nijkerk). De cursisten hebben een expositie gehouden met hun eigen werk. Anno nu geef ik regelmatig workshops en bied ik o.a. 2x per jaar de cursus 'Verbeelding naar HARTelust' aan, een teken- en schildercursus om echt even op te laden en waarin jijzelf centraal staat.

Ik teken en schilder nog steeds zo nu en dan over persoonlijke thema's of ik laat me inspireren door het werk van bekende kunstenaars. En ik creëer graag vanuit gevoel of verbeelding. Ik maak bij voorkeur gebruik van wisselende of gemengde materialen, o.a. oliepastel, softpastel, acrylverf, aquatint en kleurpotlood.

Graag laat ik een aantal van mijn creaties zien tijdens de Kunstroute Nijkerk. Deze zijn alleen bij uitzondering te koop. Ik bewaar ze graag nog even voor een volgende expositie.